Advertisement

תקלה בסלקום - קיבוץ נען | דפי מידע - תמיד לשירותכם, מרכז המידע והשירותים המקוונים.

תקלה בסלקום - קיבוץ נען | דפי מידע - תמיד לשירותכם, מרכז המידע והשירותים המקוונים.. נראה שסלקום מטפלת בתקלה הנוכחית בצורה עניינית. במסגרת התקלה בפרטנר, במשך כמה ימים חלק מהלקוחות לא הצליחו לקבל שיחות טלפון עקב תקלה בליבת הרשת של פרטנר. התקלה נמשכה רק מספר דקות (חדשות, צרכנות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. בינתיים הסירה החברה את העמוד, אך לנו יש הוכחות. ההודעה הרשמית בעמוד הפייסבוק של גולן טלקום:

כמו כן הם מתלוננים על זמני המתנה ממושכים במוקד. שתי החברות נכנסו מיד להליך תחקור של האירוע במטרה למנוע את הישנותו. Celcom מציעה חבילות ללא הגבלה עם נפחי גלישה משתנים, דקות שיחה והודעות ללא. בתמיכה בישום או לדיווח על תקלה ניתן לפנות למרכז התמיכה לפנייה כתובה למרכז התמיכה (מומלץ!) ניתן ללחוץ כאן. לאחר 40 דקות המתנה נאמר לי בסלקום שיש תקלה הנדסית באזורים שלך.

חוק 6 הדקות: רוב החברות מיישמות ואף רודפות אחרי הלקוח
חוק 6 הדקות: רוב החברות מיישמות ואף רודפות אחרי הלקוח from ynet-images1.yit.co.il
שירה מרגליתעיבוד והפקה מוזיקלית : Celcom מציעה חבילות ללא הגבלה עם נפחי גלישה משתנים, דקות שיחה והודעות ללא. לפני 15 שנה אירעה בסלקום תקלה נרחבת שאיימה אז להביא התקלה הרחבה שמשפיעה על לקוחות סלקום מאז שעות הבוקר (רביעי) אינה התקלה המערכתית הראשונה שפקדה. לא נמצאו סניפים המתאימים לבקשתך. סלקום לרשת סלולרית והסכם שיתוף רשתות עם חברת גולן טלקום וחברת אקספון אילו חבילות סלולר יש בסלקום? על איזה רשת פועלת סלקום? תקלה נמצאת בטיפול והחברה תעדכן עד לפתרונה. תקלה מסוג זו שהתרחשה בסלקום אפשרית בהחלט גם בחברות האחרות.

אלפי לקוחות של סלקום נתקלו אתמול בבעיה:

השמועות על השקתו הקרובה בישראל של נוקיה n8 מקבלת חיזוק: הצצה למלונות היוקרה החדשים שייפתחו בישראל. הטלפון פשוט לא הוציא שיחות. סלקום היא קבוצת תקשורת ישראלית, החברה נוסדה בשנת 1994 על ידי דב תדמור ונכון לשנת 2015 היא חברת התקשורת הסלולרית הגדולה בישראל. התקלה בסלקום מגיעה כמה ימים לאחר תקלה ברשת הסלולר של פרטנר. על איזה רשת פועלת סלקום? ביום שישי הייתה בעיה נקודתית בסלקום והיא תוקנה. כמו כן הם מתלוננים על זמני המתנה ממושכים במוקד. תקלה חריפה בסלקום משפיעה על לקוחות גולן טלקום אקטואליק. תקלה מכנית, בעיית התנעה, פנצ'ר, פריצה לרכב או תאונה. לקוחות בסלקום tv התלוננו החל מאמש (א') על תקלה בשירות, במסגרתה התמונה על גבי המסך קופאת והמסך נהיה שחור. סלקום לרשת סלולרית והסכם שיתוף רשתות עם חברת גולן טלקום וחברת אקספון אילו חבילות סלולר יש בסלקום? גם אני תקועה עם התקלה בסלקום.

תקלה מכנית, בעיית התנעה, פנצ'ר, פריצה לרכב או תאונה. ברוב, הטלוויזיות זה פתר את הבעיה, אם אצלך עדיין לא אז תנסה את הדבר הבא: ביום שישי הייתה בעיה נקודתית בסלקום והיא תוקנה. כמו כן הם מתלוננים על זמני המתנה ממושכים במוקד. בתמיכה בישום או לדיווח על תקלה ניתן לפנות למרכז התמיכה לפנייה כתובה למרכז התמיכה (מומלץ!) ניתן ללחוץ כאן.

תקלות קשות בחיבור האינטרנט לחו"ל בשל אזעקת שריפה במתקן ...
תקלות קשות בחיבור האינטרנט לחו"ל בשל אזעקת שריפה במתקן ... from img.haarets.co.il
תמיד לשירותכם, מרכז המידע והשירותים המקוונים. תקלה נמצאת בטיפול והחברה תעדכן עד לפתרונה. בינתיים הסירה החברה את העמוד, אך לנו יש הוכחות. גרר טוב שווה ראש שקט. הטלפון פשוט לא הוציא שיחות. קריסה בחוות שרתים של סלקום אתר ערוץ הספורט הושבת למשך כמה שעות. לאחר 40 דקות המתנה נאמר לי בסלקום שיש תקלה הנדסית באזורים שלך. שירה מרגליתעיבוד והפקה מוזיקלית :

זו, כנראה, הסיבה לכך שבפרטנר ובפלאפון רואים את התקלה בחומרה רבה.

תקלה מכנית, בעיית התנעה, פנצ'ר, פריצה לרכב או תאונה. התקלה בסלקום מגיעה כמה ימים לאחר תקלה ברשת הסלולר של פרטנר. לקוחות סלקום מתלוננים שכבר כמה שעות שהם מתקשים לקבל שיחות. הציונים המחייבים הם הציונים המופיעים. סלקום היא קבוצת תקשורת ישראלית, החברה נוסדה בשנת 1994 על ידי דב תדמור ונכון לשנת 2015 היא חברת התקשורת הסלולרית הגדולה בישראל. ההודעה הרשמית בעמוד הפייסבוק של גולן טלקום: לאחר 40 דקות המתנה נאמר לי בסלקום שיש תקלה הנדסית באזורים שלך. בעלת השליטה בחברה היא דיסקונט השקעות הנמצאת בשליטת אי די בי פיתוח. התקלה נמשכה רק מספר דקות (חדשות, צרכנות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. שירה מרגליתעיבוד והפקה מוזיקלית : סלקום תוקנה התקלה בשידורי סלקום tv. בתמיכה בישום או לדיווח על תקלה ניתן לפנות למרכז התמיכה לפנייה כתובה למרכז התמיכה (מומלץ!) ניתן ללחוץ כאן. כמו כן הם מתלוננים על זמני המתנה ממושכים במוקד.

תקלה מכנית, בעיית התנעה, פנצ'ר, פריצה לרכב או תאונה. תוציא מהחשמל (פיזי עם הכבל) את הטלוויזיה למשך 10 דקות. בינתיים הסירה החברה את העמוד, אך לנו יש הוכחות. לקוחות בסלקום tv התלוננו החל מאמש (א') על תקלה בשירות, במסגרתה התמונה על גבי המסך קופאת והמסך נהיה שחור. כמו כן הם מתלוננים על זמני המתנה ממושכים במוקד.

תקלה בסלקום - TheMarker Cafe
תקלה בסלקום - TheMarker Cafe from cafe.themarker.com
התקלה בסלקום מגיעה כמה ימים לאחר תקלה ברשת הסלולר של פרטנר. לפני 15 שנה אירעה בסלקום תקלה נרחבת שאיימה אז להביא התקלה הרחבה שמשפיעה על לקוחות סלקום מאז שעות הבוקר (רביעי) אינה התקלה המערכתית הראשונה שפקדה. ביום שישי הייתה בעיה נקודתית בסלקום והיא תוקנה. תוציא מהחשמל (פיזי עם הכבל) את הטלוויזיה למשך 10 דקות. ברוב, הטלוויזיות זה פתר את הבעיה, אם אצלך עדיין לא אז תנסה את הדבר הבא: קריסה בחוות שרתים של סלקום אתר ערוץ הספורט הושבת למשך כמה שעות. עברת את מכסת הדיווחים היומית. זיהיתם תקלה בתשתית החשמל או בעמודי החשמל, ניצוצות או קריעת כבל חשמל?

תקלה מכנית, בעיית התנעה, פנצ'ר, פריצה לרכב או תאונה.

תמיד לשירותכם, מרכז המידע והשירותים המקוונים. Celcom מציעה חבילות ללא הגבלה עם נפחי גלישה משתנים, דקות שיחה והודעות ללא. זיהיתם תקלה בתשתית החשמל או בעמודי החשמל, ניצוצות או קריעת כבל חשמל? בעלת השליטה בחברה היא דיסקונט השקעות הנמצאת בשליטת אי די בי פיתוח. ביום שישי הייתה בעיה נקודתית בסלקום והיא תוקנה. תקלה חריפה בסלקום משפיעה על לקוחות גולן טלקום אקטואליק. על איזה רשת פועלת סלקום? הטלפון פשוט לא הוציא שיחות. אתר קבוצת התקשורת סלקום, היכנסו לאתר לבצע פעולות בשירות עצמי ללא מוערבות נציג, לבצע רכישת חבילות אונליין, לקבל מידע על חבילות הסלולר, אינטרנט עם ביצועים חזקים, סלקום טריפל ומגוון רחב של שירותים ומוצרים נוספים. התקלה נמשכה רק מספר דקות (חדשות, צרכנות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. סלקום לרשת סלולרית והסכם שיתוף רשתות עם חברת גולן טלקום וחברת אקספון אילו חבילות סלולר יש בסלקום? ברוב, הטלוויזיות זה פתר את הבעיה, אם אצלך עדיין לא אז תנסה את הדבר הבא: ההודעה הרשמית בעמוד הפייסבוק של גולן טלקום:

Posting Komentar

0 Komentar